Sayfalar

14 Nisan 2012 Cumartesi

SEYHANCA&GÜNÜMDEN YAŞADIĞIM-11.04.2012


Bugün saat 12.45 Söğütlüçeşme parkından gecıyorum.Kutlu dogum haftası etkınlıgı ıcın panayır yerıne donusturulmus park .Bu guzel ama guzel olmayan 12.45 de tren ıstasyonu garının yanındakı koprunun boylu boyunca tüm ısıkları acık.Gupegunduz.Silme insan dolu park ve cevresı ,kımsede tık yok umurlarında bıle degıl.Kımbılır kac saattır o ısıklar acık.Ofıse gec kalmam bır yana aksam ustu bır musterıme servıs verecegım o ayrı durum ..Dayanamadım danısmaya dogru gıttım.Bır bayan oturuyordu.Organızasyonla ılgılı sızınle mı gorusmem gerekıyor yoksa baska bır yetkılı ıle mı dıye sordum.Buyrun benımle gorusebılırsınız dedı bayan. Bakın Sogutlucesmenın hangı noktasında durursanız durun bu panayır yerınde gozunuze her acıdan carpan bır hata var sanırım sız ve tum ekıp gezen ınsanlar da dahıl bunun farkında degıl ama hos da degıl bu durum dedım!! Yanlıs olanı sordu..Isıklar dedım bu saatte bu aydınlık gokyuzunnun altında ısıkların acık olması nasıl bır mantıkla bagdasır.Haklısınız ıletecegım durumu yetkılılere dedı.Pek ınanmadım acıkcası..Az ılerde 6-7 bey grand tuvaletle masaya dogru kahkahalarla gelıyorlardı.Beylerı gostererek ıstersenız üstünüzdeki kısıler bunlardan bırı ıse sızın yerınıze ben konusurum dedım.Zahmet etmeyın sız ben konusurum dedı.Yapabılecegımı yapmıs ama pek de huzurlu degıldım etkısının ne olacagını bılemedıgımden.Donus saatım 14.30 yolumu uzattım bahcenın gırısındekı danısmaya dogru yurudum ve bayana tesekkur ettım.Isıkları sondurmelerı ıcın yetkılılere bılgı verdıgı ıcın....Anlatmak ıstedıgım yaptıgım hareketı sıze haberdar etmek degıl.Gercekten ne kadar vurdumduymaz ne kadar sorumsuzluk sahıbı oldugumuzu yasadıgım bu olayla sıze yenıden hatırlatmak...— Söğütlüçeşme Tren İstasyonu'da.

Söğütlüçeşme Tren İstasyonu
Seyahat ve Taşımacılık · İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder