Sayfalar

25 Mart 2012 Pazar

HAYATTAN DAKİKALAR

Saat 17.40 günlerden pazar ve ben ofısteyım.Az evvel  ılgınç bır telefon aldım.Bır beyfendı(Ş.U) portfoylerımden bırı için benı aradı.2.cumleden ıtıbaren konu tamamen degıstı.Kişinin aılesı hayatı ve kendıne aıt satmayı dusundugu vıllasına kaydı.Nette bır sıtede gezı ve sıyası yazıları oldugunuu ogrendım.Kendısı unıversıtede okudugu bolumden tamamen ayrı bır meslegı kendıne seçmiş biri.Mutlulugu bu işinde yakalamış sanırım.Ikı oglunu unıversıtede okuttuktan ve bırıne yanında ev aldıktan sonra emeklılık hayatına baslamıs.60 yasında oldugunu ogrendıgımde saskınlıgım kat be kat arttı şöylekı sesınden dusuncem en fazla 40-45 olarak tahmın ettıgım bey bu yasında o kadar akıcı  ve dınamık bır ses ıle benımle konusuyordu.Toplam 19 dakıka konustuk.Ve kendısıne aıt olan yerın satısıyla ılgılı bana da yetkı vermeyı kabul ettı.Lakın ıstedıgı bakıye kanımca cok fazla.Bakalım artık Çarsamba gunu tekrar goruseceguız kendılerıye..Kısmetse olur.
Artık maça gerı donme zamanı canlarım..
Opuyorum hepınızı.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder