Sayfalar

26 Mart 2012 Pazartesi

KUPANIN ARDINDAN BİRKAÇ KELAMIM VAR

Şampiyonlar Ligi Şampiyonu... Planlı, programlı ve zamana yayılarak adım adım kazanılan bir başarı...Bu işin tohumları 2004 yılında Aziz Yıldırım tarafından atıldı..O sene 2. ligden çıkan Fenerbahçe Bayan Voleybol takımı kadrosunu kuvvetlendiren Başkan zamanla gerek klübün imkanlarını kullanarak ve gerekse son yıllarda da önce Acıbadem Grubu ve bu sene de Universal Hastaneleri grubunu Sponsor yaparak ve de bitmeyen bir inatla önce Türkiye de daha sonra da Avrupa da her yıl artan bir başarı grafiğiyle önce Dünya Şampiyonluğu kupasını ve en sonunda da Avrupanın en büyük kupasını aldırttı takımına...Bu kupada herkesin emeği çok ama ben olsam Kupayı Metris'e götürürdüm... Geçtiğimiz yıl bir lafı vardı Aziz Yıldırım'ın "Amatör şubelere harcadığım parayı Futbola kaydırsam her sene Şampiyon olurduk ama ben Fenerbahçe'nin tüm branşlardaki başarılarıyla birlikte bir Spor Klübü yapmaya çalıştım "... Türkiye'deki başarılarının yanı sıra, Voleybolde Dünya ve Avrupa Şampiyonlukları, Boksta Dünya ve Avrupa Şampiyonlukları ve Olimpiyat dereceleri, Atletizmde Avrupa Şampiyonlukları, Masa Tenisinde Avrupa Şampiyonluğu adaylığı, Bayanlar Basketbolde adım adım Avrupa zirvesi... Teşekkürler Aziz Bey, teşekkürler Sarı Melekler...

1 yorum: